Ons wegennetwerk wordt dagelijks verder uitgebreid. Snelwegen die eerst uit twee rijstroken bestonden hebben er nu opeens vier of vijf tot hun beschikking. Aan die wegverbreding ging een jarenlang research vooraf. Er moest immers worden gekeken hoe dit extra asfalt zo efficiënt mogelijk kon worden aangelegd. Daarnaast moest er worden gekeken hoe dit alles met zo min mogelijk overlast voor de weggebruikers kon worden aangelegd.
Mooie werkzaamhedenWanneer je kijkt naar de werkzaamheden aan de A1 tussen Amersfoort en Amsterdam mag je wel stellen dat er een huzarenstukje is afgeleverd. De nieuwe weg ziet er schitterend uit, maar het fileleed wat eraan vooraf ging was niet van de lucht. Al die werkzaamheden hebben niet alleen een prachtig resultaat opgeleverd; er was – en is – nog altijd een hoop extra reistijd op dit traject. En terwijl deze problemen worden opgelost gaat Rijkswaterstaat voortvarend verder met het aanleggen van nog meer asfalt. Het protest tegen filesWerkgevers beginnen steeds harder te protesteren tegen al deze files op de snelweg, en er wordt dan ook gesuggereerd dat werknemers efficiënter moeten kunnen werken. Niet alle werkzaamheden kunnen thuis worden verricht en dat houdt in dat automobilisten hun auto steeds meer als een mobiel kantoor moeten kunnen gebruiken. Brodit denkt mee met ondernemend Nederland. Zij komen met de Brodit ProClip autotelefoonhouder. Niet alleen de smartphone maar bijvoorbeeld ook de tablet kunnen worden meegenomen onderweg waardoor er in de file doorgewerkt kan worden. Wanneer jij ook vindt dat je wel wat beters te doen hebt in de file, is Brodit voor jou de beste keuze. Reistijd wordt weer werktijd, en daar is iedereen gelukkig mee. |
http://www.telefoonhouderwinkel.nl/brodit |
